Veel gestelde vragen

Kan ik als consument gebruik maken van de DTVDEALER website?
- Nee, alleen dealers hebben toegang tot de DTVDEALER website.

Waarom zou ik DTVDEALER gebruiken?
- Via DTVDEALER kunt u smartcards registreren en ontvangt u een vergoeding per transactie.
Het systeem is volledig geautomatiseerd en het kost u slechts enkele minuten een kaart te registreren.
U kunt zelf overzichten opvragen van gedane registraties per periode waardoor u op zeer eenvoudige wijze
kunt zien welke vergoedingen u gaat ontvangen van DTVDEALER.

Ik ben nog geen dealer. Hoe kan ik dealer worden?
- Schrijf u in door op de link te klikken "Bent u een nieuwe klant" op onze startpagina.

Welke smartcards kan ik registreren via DTVDEALER?
- Op dit moment kunt u nieuwe smartcards van CANALDIGITAAL registreren.
Eventuele 2e en 3e smartcards (extra smartcards) zijn nog niet mogelijk.

Waar kan ik zien welke vergoeding ik kan ontvangen?
- Als u dealer bent logt u in en klikt u op dealervergoedingen. Hier staan de actuele vergoedingen.

Kan ik ook upgrades registreren via DTVDEALER?
- Op dit moment is het nog niet mogelijk om upgrades of uitbreidingen te registreren voor bestaande
klanten. Zodra dit mogelijk is zullen wij dit communiceren.

Kan ik een Smartpack van CanalDigitaal ook registreren via DTVDEALER?
- Het Smartpack van CanalDigitaal kan nog niet geregistreerd worden in DTVDEALER. Wij wachten op de koppeling met CanalDigitaal.

Krijg ik als dealer een kopie van het klantcontract?
- Ja, het DTVDEALER systeem stuurt het contract als cc naar naar uw eigen e-mailadres (zoals in uw account ingesteld is) en naar het e-mailadres van de klant zoals bij de registratie is opgegeven.

Kan ik zien welke aanvragen ik tot op heden heb gedaan en welke vergoeding ik tegoed heb?
- Jazeker, met een druk op de knop krijgt u een overzicht van de gedane registraties en te ontvangen
vergoedingen. Er zijn 4 verschillende statussen mogelijk.
- wachtende / wij wachten op de goedkeuring en creditering van CDS
- ontvangen / CDS heeft het getekende contract retour ontvangen en de vergoeding zal worden uitbetaald.
- gecrediteerd / Er is een creditnota aangemaakt ten gunste van de dealer voor deze transaktie
- geannuleerd / CDS heeft de vergoeding afgewezen.

Kan een consument het contract na aanvraag ongedaan maken?
- Ja, een consument heeft recht op bedenktijd en kan het contract binnen bepaalde tijd annuleren. Zie de algemene voorwaarden van CDS welke worden meegestuurd met het contract. Over een geannuleerd contract zal geen vergoeding worden uitbetaald.